Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אביב אלוש ורותם סלע - עמוס תמם התחתן עם טל נרובאי - וואלה! סלבס : ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש.

ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש. הגרסה האמריקנית של אביב אלוש ורותם סלע. רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית. הקמפיין הראשון אליו יצולם הצמד בשבועות הקרובים הוא קמפיין לקולקציית החגים . המציאות של אביב אלוש ורותם סלע עולה על כל סדרה דמיונית:

קסטרו הוציאה לטלוויזיה פרסומת לקולקציית הג'ינס החדשה עם רותם סלע ואביב אלוש, אבל מתברר שהיא פרובוקטיבית מדי ולכן עלתה לטלוויזיה מצונזרת. כא×' ראש לא קטן: אסי עזר ורותם סלע או ×'יא זוארץ ולירון
כא×' ראש לא קטן: אסי עזר ורותם סלע או ×'יא זוארץ ולירון from images.maariv.co.il
המציאות של אביב אלוש ורותם סלע עולה על כל סדרה דמיונית: רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית. אביב אלוש השיג בזכותו קוביות בבטן. אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל. אבודים באפריקה רותם סלע נולדה להיות יפה. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. רשת קסטרו, מצרפת לכוחותיה את השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש.

הגרסה האמריקנית של אביב אלוש ורותם סלע.

אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. רותם סלע אביב אלוש קסטרו ט ו באב. ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש. רשת קסטרו, מצרפת לכוחותיה את השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. וגם אסי עזר, בר רפאלי, . כך לפחות חושבים בקסטרו שבחר את אביב אלוש ורותם סלע לפרזנטורים החדשים של מותג האופנה במקום גל גדות ששימשה כפנים של הרשת עד לנסיקת הקריירה . רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית. הקמפיין הראשון אליו יצולם הצמד בשבועות הקרובים הוא קמפיין לקולקציית החגים . אבודים באפריקה רותם סלע נולדה להיות יפה. את עדי הימלבלוי הוא הכין לקמפיין הלבשה תחתונה. אביב אלוש השיג בזכותו קוביות בבטן. רגע אחרי שנבחרו לדגמן למותג פאשן ישראלי, צמד החמד בילה באירוע השקת הקולקציה החדשה.

הקמפיין הראשון אליו יצולם הצמד בשבועות הקרובים הוא קמפיין לקולקציית החגים . רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. רותם סלע אביב אלוש קסטרו ט ו באב. קסטרו הוציאה לטלוויזיה פרסומת לקולקציית הג'ינס החדשה עם רותם סלע ואביב אלוש, אבל מתברר שהיא פרובוקטיבית מדי ולכן עלתה לטלוויזיה מצונזרת. את עדי הימלבלוי הוא הכין לקמפיין הלבשה תחתונה.

רשת קסטרו, מצרפת לכוחותיה את השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. כא×' ראש לא קטן: אסי עזר ורותם סלע או ×'יא זוארץ ולירון
כא×' ראש לא קטן: אסי עזר ורותם סלע או ×'יא זוארץ ולירון from images.maariv.co.il
רשת קסטרו, מצרפת לכוחותיה את השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. אביב אלוש השיג בזכותו קוביות בבטן. המציאות של אביב אלוש ורותם סלע עולה על כל סדרה דמיונית: ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל. הגרסה האמריקנית של אביב אלוש ורותם סלע.

אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל.

ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש. רגע אחרי שנבחרו לדגמן למותג פאשן ישראלי, צמד החמד בילה באירוע השקת הקולקציה החדשה. רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית. הקמפיין הראשון אליו יצולם הצמד בשבועות הקרובים הוא קמפיין לקולקציית החגים . אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל. רשת קסטרו, מצרפת לכוחותיה את השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. המציאות של אביב אלוש ורותם סלע עולה על כל סדרה דמיונית: רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. הגרסה האמריקנית של אביב אלוש ורותם סלע. וגם אסי עזר, בר רפאלי, . אביב אלוש השיג בזכותו קוביות בבטן. קסטרו הוציאה לטלוויזיה פרסומת לקולקציית הג'ינס החדשה עם רותם סלע ואביב אלוש, אבל מתברר שהיא פרובוקטיבית מדי ולכן עלתה לטלוויזיה מצונזרת. את עדי הימלבלוי הוא הכין לקמפיין הלבשה תחתונה.

וגם אסי עזר, בר רפאלי, . הגרסה האמריקנית של אביב אלוש ורותם סלע. אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל. את עדי הימלבלוי הוא הכין לקמפיין הלבשה תחתונה. רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית.

וגם אסי עזר, בר רפאלי, . רותם סלע חו×'×'ת וכולם ×'אים לרקו×
רותם סלע חו×'×'ת וכולם ×'אים לרקו×" - פנאי פלוס from images1.ynet.co.il
אחרי שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית ומלאת פוזות למצלמה, השחקן הלוהט אביב אלוש ממשיך הלאה ועוזב את רותם סלע ואת מותג האופנה המוביל. ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש. רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית. רותם סלע אביב אלוש קסטרו ט ו באב. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. כך לפחות חושבים בקסטרו שבחר את אביב אלוש ורותם סלע לפרזנטורים החדשים של מותג האופנה במקום גל גדות ששימשה כפנים של הרשת עד לנסיקת הקריירה . קסטרו הוציאה לטלוויזיה פרסומת לקולקציית הג'ינס החדשה עם רותם סלע ואביב אלוש, אבל מתברר שהיא פרובוקטיבית מדי ולכן עלתה לטלוויזיה מצונזרת. המציאות של אביב אלוש ורותם סלע עולה על כל סדרה דמיונית:

את עדי הימלבלוי הוא הכין לקמפיין הלבשה תחתונה.

רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. קסטרו הוציאה לטלוויזיה פרסומת לקולקציית הג'ינס החדשה עם רותם סלע ואביב אלוש, אבל מתברר שהיא פרובוקטיבית מדי ולכן עלתה לטלוויזיה מצונזרת. רשת קסטרו, מצרפת לכוחותיה את השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. כך לפחות חושבים בקסטרו שבחר את אביב אלוש ורותם סלע לפרזנטורים החדשים של מותג האופנה במקום גל גדות ששימשה כפנים של הרשת עד לנסיקת הקריירה . וגם אסי עזר, בר רפאלי, . רגע אחרי שנבחרו לדגמן למותג פאשן ישראלי, צמד החמד בילה באירוע השקת הקולקציה החדשה. אביב אלוש השיג בזכותו קוביות בבטן. רותם סלע אביב אלוש קסטרו ט ו באב. אבודים באפריקה רותם סלע נולדה להיות יפה. רותם סלע התקשרה להתלונן, והפכה גם היא לקליינטית. את עדי הימלבלוי הוא הכין לקמפיין הלבשה תחתונה. הקמפיין הראשון אליו יצולם הצמד בשבועות הקרובים הוא קמפיין לקולקציית החגים .

אביב אלוש ורותם סלע - עמוס תמם ×"תחתן עם טל נרו×'אי - וואל×"! סל×'ס : ובה גילמה כשחקנית ראשית את נועה הולנדר, זאת לצד אביב אלוש.. המציאות של אביב אלוש ורותם סלע עולה על כל סדרה דמיונית: רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו. רותם סלע אביב אלוש קסטרו ט ו באב. אביב אלוש השיג בזכותו קוביות בבטן. רותם סלע ואביב אלוש בקולקציית החג של קסטרו.

וגם אסי עזר, בר רפאלי,  אביב אלוש. אבודים באפריקה רותם סלע נולדה להיות יפה.